Saturday 10 March 2018

Witchbroom? Häxkvast?

Maybe this is a witch broom? I'm not sure. I looked for some information about this. I read it can happen in trees, often in Birch or Apple trees. This one in my garden is a wild Cherry tree. It looks like a lot of small branches growing into each other in a strange way. In wintertime you can see the special structure very good. When it is a witch broom it is said it keeps the bad luck away....
That's OK for me anyway :)

Kanske det är en häxkvast? Jag är inte säker på det. Jag har tittat om information om den. Jag har läst att det är möjligt i trä, ofta björk eller äpple. Denna trä i min trädgården är en vild körsbär. Det ser ut som mycket ris som växer blandat ihop i ett konstigt sätt. I vintertid kan man se den konstiga strukturen riktig bra. När det verkligen är en häxkvast, de säger att det skickar olycka borta...
Det är OK för mig i varje fall :)





No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.