The flow of natural spirit & inspiration about Sjöbygget Gamla Skola & Trädgården
Showing posts with label Påske. Show all posts
Showing posts with label Påske. Show all posts
Sunday, 18 March 2018
Trevliga Påskpynt / Easy Easter decoration
The Eastern feeling is around my house. I made some wraths with Narciss and birchbranches and a lovely Eastern bunny. Inside I have also some Narciss, of course Tulips and very nice softcolored egg i birchbranches. I made a picture from the eggs and feathers in the snow, who's still there around my house in Småland. It makes my very happy, to see some colors again after the wintertime. You can easy do it yourself (DIY).
Jag har tatt Påskkänslor inom och utom i mitt huset. Jag gjorde kransor med Påskeliljor och björkris, och en riktig Påskkanin. Inomhuset jag har också Påskliljor, naturlig Tulipanor och fina färgade ägg i björkris. Jag gjorde bild från ägg i snön, som är fortfarande kvar utom mitt hus i Småland. Det gör mig jätteglad, att se lit färg igen efter vinteren 😁. Det är lätt att göra för sig själv.
Tuesday, 6 February 2018
Spring feelings / Vår känslor
When you see plants growing, even inside of your house, it gives a spring feeling. There is already more light outside, especially when there is snow. It reflects, so it feels even more light.
You can feel the energy again!
När du ser att plantor växer, även om det är inom huset, det ger vår känslor. Det finns redan mer ljus utan, speciellt när det finns snö. Det reflekterar, så det känns ändå mer ljus.
Du kan känna nytt energi igen!
You can feel the energy again!
När du ser att plantor växer, även om det är inom huset, det ger vår känslor. Det finns redan mer ljus utan, speciellt när det finns snö. Det reflekterar, så det känns ändå mer ljus.
Du kan känna nytt energi igen!
| Påskliljor |
| Mer Påskliljor |
Subscribe to:
Posts (Atom)